מג'יק סיסטם הקימה חנות מפעל אינטרנטית, מהמפעל ישירות לצרכן באמצעות אתר האינטרנט שלנו, אנו מקפידים למלא את חובתינו  ולתת מענה ללקוחותינו ולשמור על סודיות ודיסקרטיות בכל אשר  לפרטיכם האישיים של לקוחותינו.
אבטחת מידע:
*בעת רכישה באתר אנו מתחייבים לשמור על סודיות בכל הנוגע לפרטיכם האישיים כמו כן, בנושא תשלומים באתר בכרטיסי אשראי, אנו מאובטחים בהצפנת SSL כך שהמידע על פרטי התשלום מאובטחים ומוצפנים ברמה הגבוה ביתר המוסמכת לתקן המחמיר ביותר בעולם האשראי: PCI-DSS.
תביעות משפטיות:
*במקרה של תביעה משפטית כנגד חברת מג'יק סיסטם. התביעה תוגש לבית משפט השלום ברחובות, אנו מתחייבים שלא לפגוע בפרטיות הלקוח בהתאם לחוק הגנת הפרטיות 1981.
מועדי אספקה:
*מועדי הספקה ללקוחות עד 14 יום, מיום הזמנת המוצר באתר או בחנות, במקרה של איחור אנו שומרים את הזכות לפרק זמן נוסף של עד 7 ימים לטפל במקרה. לאחר 7 ימי עבודה ובמידה ולא התקבלה הסחורה או תשובה לגבי מעמד קבלת הסחורה ראשי הלקוח לבטל את הזמנתו ולקבל את כספו בחזרה.
הובלה והרכבה:
*התשלום למוביל ישולם במועד הספקת הסחורה, המוצרים מובלים על ידי מובילים מקצועיים בתחום אשר מתמחים בהרכבה של מוצרי מג'יק סיסטם מחירון הובלה והרכבה,
מיזרונים ₪150.
מיטות ומערכות שינה ₪300.
*בנושא של איסוף עצמי, כל האחריות על המוצר שריטות ופגמים מרגע יציאתו של המוצר מחנות המפעל, יחול על הלקוח בלבד. מג'יק סיסטם לא תשא באחריות על כל פגם או שריטה אלא אם כן, יוכיח הלקוח שפגם זה נעשה לפני האיסוף העצמי  ובמעמד קבלת הסחורה הלקוח יבדוק את הסחורה ויחתום שהוא מרוצה ואין לו כל תלונה בנוגע לסחורה שרכש.
*מעל קומה שלשית במידה ואין מעלית בבניין ישולם למוביל ₪50 לכל קומה.
ביטול עסקה:
חברת מג'יק סיסטם ערוכה לתת לכם שירות כך שתרגישו בטוח לבצע רכישות דרך האתר או דרך נציגי השירות שלנו. במידה ותרצו להחזיר נשמח לתת לכם שירות לקבל את המוצר ולתת זיכוי או מוצר אחר, תחליף למוצר שהחוזר.
מדיניות החזרת מוצרים על פי חוק  תלוייה בפרמטרים מסויימים על מנת שיתקיים  מצב אפשרי של החזרת מוצרים לפי הסעיפים הבאים:
1.על פי חוק ניתן להחזיר כל מוצר שנרכש תוך 14 ימים, מיום קבלת המוצר בצירוף הזמנה + החשבונית מקורית.
2.במידה והתקבל מוצר פגום אנו מחויבים לבצע תיקונים עד לרמת תקינות מוחלטת ובמידה ויש ליקויים שאינם ברי תיקון אנו נחליף למוצר חדש וזה על פי שיקול דעת החברה.
3.לא תינתן אפשרות להחזיר  מוצר אם הוא לא באריזתו המקורית. כמו כן, לא יינתן אפשרות החזרה במידה והמוצר נפתח מאריזתו המקורית ומותנה בכך  שלא קיימים סימני חבלה  או פגמים פנימיים וחיצוניים במוצר.
4.מוצר שכבר הורכב בבית הלקוח לא תינתן אפשרות החזרה. כמו כן, מוצר שהיה בשימוש לא תינתן אפשרות החזרה .
5.מדיניות החזרת מיזרונים תלויה בכך: שאריזתו של המיזרון  שלמה. כלמור, הכיסוי המקורי העוטף את המיזרון לא נפתח ולא נעשה שימוש במזרון.
5א.אלא במידה והחברה יצאה במבצע, של תקופת ניסיון תינתן האפשרות להחזיר את המיזרון וזאת במידה והמיזרון ללא פגמים חיצוניים ופנימיים.
6.מדיניות הובלה במקרה של החזרת מוצר תינתן אך ורק בשעות הפעילות של החברה ובתיאום מראש וללא דמי עלות. אלא אם הלקוח יבצע החזרה שלא בתיאום מראש מחיר ההובלה יחול על הלקוח. מחיר הובלה להחזרת  מיזרנים שלא בשעות הפעילות  ₪150
7.הלקוח  יחוייב בדמי ביטול  עסקה על סך  5%  מערך המוצר (כולל מע"מ) או ₪100  הנמוך מבניהם וזאת על פי חוק.